מערכות פופ אפ ככלי פרסומי בתעשיית הבידור

תעשיית הבידור עושה שימוש נרחב בהעברת מסרים סמויים ותת הכרתיים. כאשר אתם צופים בטלווזיה, לא אחת נתקלתם בתמונות של כוכבים שמופיעים על מערכות פופ אפ . אותן המערכות מעבירות לכם מסרים פרסומיים כאשר הן נמצאות ברקע ולכאורה לא מפריעות לפריים.

american Idol – pop up display

זאת החכמה של כל מי שעוסק בפרסום, להעביר לצופים מסר פרסומי מבלי שאלו ישימו לב לכך. כי הרי אין דבר יותר מעצבן צופים מאשר הפרעת רצף השידור בפרסומת. לא אחת כאשר מגיע זמן הפרסומות, אנו כצופים מחלישים את מקלט הטלווזיה ולא מביטים בפרסומת. אנו גם מנצלים זמן פרסומות כדי להתרענן. לקום מהמסך, ללכת לשירותים או להביא איזה חטיף מהמטבח. זה בדיוק מה שאנשי הפרסום רוצים למנוע. כאשר משתמשים בפופ אפ- הפרסום נהפך לחלק אינטגראלי מהשידור והפרסומת לפיכך נהפכת ליעילה יותר.

לא חסרות דוגמאות לשימוש יעיל בפופ אפ. למשל, באמריקן איידול הכוכבים מצטלמים ושרים כאשר ברקע ישנה מערכת פופ אפ עם מסר פרסומי. בכנות, האם אי פעם זה הפריע לכם? בכלל לא שמתם לב! פה קבור הכלב.

goldmanbarone
צור קשר: